Wednesday, December 29, 2010

Rancangan Putera Katak dalam TV3 dah nak habis?

Assalamualaikum semua.
Sihat?
Saya pun sihat jugak cuma dah lama tak buka blog ni.
Blog ni pun saya ak update lama sebab blog ni jenis public.
Yang selalu saya update ialah Open Diary tapi tu saya rasa jarang-jarang sangat nampak orang Malaysia dalam Open Diary tu.
Yang ada pun kebanyakkannya berbangsa Cina.
Ok, bersambung kepada tajuk entri post.
Rancangan Putera Katak dalam TV3 dah nak habis ke?
 
Ong! Ong! Ong!

Ala.. Tak syok pulakkan?
Tapi kalau lama sangat nanti tak syok juga.
Cuba tengok macam drama Jepun, selalunya dalam satu drama tu, ada 12 episode saja.
Kalau drama Korea, fuh! 200 episode ke atas!
Tak sanggup nak bersengkang otak fikir episode berapa yang dah tengok ke belum.
Perhatian! Saya bukan nak perli sesiapa atau menyinggungkan hati sesiapa ok?
Tapi ni mungkin kenyataan.
Drama Jepun yang saya minat ialah Koizora.

Hero di handsome bergaya!
Nama hero dia Seto Koji.
Romantik tau drama Jepun Koizora ni.
Tengok jangan tak tengok!
Sekian. Terima kasih kerana membaca.

No comments:

Post a Comment