Friday, December 31, 2010

Selamat Hari Lahir ke-11 Fea!

Assalamualaikum semua.
Selamat Hari Jadi.. Selamat Hari Jadi.. Selamat Hari Jadi Fea.. Selamat Hari Jadi..



*Tiup lilin* Hehe.
Untuk pengetahuan anda semua, hari ni hari jadi saya.
Tapi kek tak adalah sebab keluarga saya tak mampu nak beli.
Tapi tak apalah. Saya tetap bersyukur sebab masih panjang umur saya dekat dunia ni.
Kalau boleh, saya nak gembirakan ibu bapa saya.
Tambahan pula UPSR tahun depan.
Jadi wish birthday saya cuma saya nak dapat 5A dalam UPSR.
Em, boleh ke?
Hihi. Harap-harap boleh.
Terima kasih dekat Cik Naz Azhar sebab ucap Selamat Hari Jadi dekat saya.
Ucap saja? Kek tak ada pun? Eh, gurau saja.
Cik Naz Azhar cakap ada hikmah saya dilahirkan di penghujung tahun.
Entahlah? Kalau betul, Alhamdulillah.
Apa-apa pun, Selamat Hari Jadi kepada diri saya!

No comments:

Post a Comment