Friday, December 3, 2010

2nd Post Di Blog!

Assalamualaikum semua.
Ini merupakan post yang kedua di blog saya.
Saya buat blog ni pun atas desakan Cik Naz Azhar yang nak saya buat blog ni sangat.
Ok, di sini saya ingin menceritakan perihal tayangan terbaru Lagenda yang TV3 keluarkan.
Tak silap saya 3 hari yang lalu rancangan ni ditayangkan.
Nama rancangan tu Lagenda Putera Katak.


Ong! Ong! Ong!

Hahaha.
Comelkan katak tu?
Rancangan ni menceritakan lagenda seorang putera yang tela disumpah menjadi seekor katak.
Lakonan Putera Katak ni dilakonkan oleh Zizan Nin.



Manakala heroinnya pulak ada 2 orang.
Sorang di planet Bumi.
Sorang lagi pulak dekat planet Zadora.
Yang dekat planet Bumi ialah lakonan Nora Danish.



Manakala yang dekat planet Zadora ialah lakonan Bia Rameshan.



Walaupun saya rasa ramai yang dah tahu cerita dongeng putera katak, saya rasa rancangan ni telah membuatkan cerita putera katak ni jadi lebih menarik.
Hehehe..
Sementara tengah cuti sekolah ni, saya enjoy menonton rancangan Putera Katak ni.
Anda bagaimana?

No comments:

Post a Comment