Wednesday, December 1, 2010

First post di blog!

Assalamualaikum semua.
Ni first time saya buat blog.
Walaupun secara hakikatnya saya kena paksa dengan Cik Naz Azhar yang merupakan salah seorang daripada ahli keluarga saya.


Ini adalah gambar Cik Naz Azhar kita

Memandangkan saya masih baru di sini, biarlah saya memperkenalkan diri saya dengan lebih lanjut.
______________________________________________

Nama sebenar : Maaf, terpaksa dirahsiakan
Nama panggilan : Sofea, Fea
Umur : Maaf, terpaksa dirahsiakan juga namun saya lahir di tahun 90-an
Sekolah : MGS
Bilangan adik-beradik : 3 termasuk diri sendiri
Hobi : Membaca novel, surfing internet
Cita-cita : Tidak dapat ditentukan lagi
Tempat lahir : Pulau Pinang
Ketinggian : 140cm
Idola : Justin Bieber , Dayana Idola Kecil 2
______________________________________________

Sekian. Itu sahaja.
Terima kasih kerana sudi melawat blog saya!

No comments:

Post a Comment