Friday, December 24, 2010

Oh! Bersabarlah ye?

Assalamualaikum semua.
Kesian dekat Cik Naz Azhar sebab keputusan PMR dia tak begitu memuaskan.
Kesian lagi dekat ibu bapa saya sebab kena jawab berapa A yang Cik Naz Azhar dapat.
Di bawah adalah keputusan Cik Naz Azhar.
__________________________________________________________
Bahasa Melayu      B
Bahasa Inggeris   A
Mathematics         B
Science                  A
Sejarah                  A              CEMERLANG
Geografi                 B              CEMERLANG
Kemahiran Hidup    B             CEMERLANG
Pendidikan Islam   B             CEMERLANG

Asas Fardhu Ain : Lulus
__________________________________________________________


Kesian dekat dia kan?
Dapat 3A 5B saja. Tapi syukurlah dia dapat 3A dari tak ada A langsungkan?
Tapi saya nampak dia happy-go-lucky saja.
Dia suruh saya jangan ikut jejak langkah dia lagi tu.
Dia tak nak ibu bapa saya sedih agaknya.
Tamparan paling hebat yang dia kena apa tau?
Bahasa Melayu dia B.
Tambahan pulak mak saya ni cikgu Bahasa Melayu.
Jadi faham-faham sajalah.
Bersabarlah ye wahai Cik Naz Azhar?
SPM masih ada.
Bagi yang telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR, tahniah!
Bagi yang dapat keputusan yang tak cemerlang sangat macam Cik Naz Azhar, jangan risau, masih ada peluang dalam SPM.
Ingat ye? Tingkatan 4 bukan honeymoon year tau?
Sekian. Terima kasih kerana membaca!

No comments:

Post a Comment