Wednesday, December 22, 2010

Result PMR 2010 esok?

Assalamualaikum semua.
Tengok blog ni.
Tak update sikit saja dah berhabuk.
Hehe.
Result PMR esok ke?
Wah. Mesti Cik Naz Azhar berdebar-debarkan masa nak ambil keputusan dia.
Saya sekarang tak benci dah dia sangat.
Kami cuma lawan-lawan saja sebagai adik-beradik.
Saya harap dia dapat keputusan yang baik.
Harap-harap dia dapat 5A ke atas la.
Sebab saya risau dia mungkin malukan mak saya.
Mak saya tu cikgu jadi mesti ramai yang tanya.
Selalunya macam tu la.
Masa UPSR hari tu kesian Cik Naz Azhar sebab dia dimalukan oleh kawan-kawan mak saya terutamanya yang anak diorang ambil peperiksaan UPSR tu jugak.
Saya pun berharap jugak yang saya tak akan malukan mak ayah saya nanti tahun depan.
Risaunya saya.
Cakap pasal PMR, teringat UPSR tahun depan.
Study belum lagi.
Ish. Tak boleh macam ni Fea.
Saya kena jugak belajar walau bagaimana nafsu syaitan saya tu menghasut.
Sekian. Tu saja. Terima kasih kerana membaca.
Ok bye-bye! Nak tidur dah!

No comments:

Post a Comment