Sunday, December 5, 2010

UPSR? Takutnya!

Assalamualaikum semua.
Saya bakal mengambil UPSR tahun depan.
Takutnya!
Cik Naz Azhar pulak boleh la relaks-relaks tahun depan sebab dia baru saja habis PMR.
Boleh ke saya berjaya?
Boleh ke saya menumpaskan Cik Naz Azhar walaupun secara hakikatnya dia cuma dapat 3A 2B untuk keputusan UPSR 2007?
Harap-harap saya boleh berjaya.
Sekarang ni saya tengah belajar untuk Tahun 6 tahun depan.
Tapi disebabkan banyak benda-benda yang lagi menarik, saya macam abaikan azam saya untuk belajar.
Tapi saya tak akan benarkan itu berlaku.
Saya akan berusaha lebih keras untuk menumpaskan nafsu syaitan saya tu.


Untuk anda yang akan mengambil UPSR tahun depan, belajarlah mulai sekarang ye?
Untuk para kakak / abang atau ibu / bapa pula, silalah menggalakkan adik / anak anda yang bakal mengambil peperiksaan UPSR, PMR atau SPM tahun depan supaya belajar dengan lebih gigih untuk mendapatkan kejayaan yang cemerlang dan terbilang.
Sekian. Terima kasih kerana membaca!
Gambar di bawah ini khas untuk orang yang akan mengambil apa-apa peperiksaan. 
Doa, kegigihan, tawakal!

No comments:

Post a Comment