Wednesday, December 8, 2010

Salam Maal Hijrah & Momo dah tak ada

Assalamualaikum semua.
Salam Maal Hijrah saya ingin ucapkan kepada anda semua.
Saya harap semua orang akan berhijrah ke arah kebaikan kerana hari ni merupakan Awal Muharram 1432 Hijrah.
Saya pun nak berhijrah ke arah kejayaan yang lebih cemerlang.
Tambah-tambah pulak saya akan menghadapi UPSR pada tahun hadapan mengikut kalender biasa.
Anda semua bagaimana?
_________________________________________

P/S : KISAH PERIBADI SAYA
Ikan peliharaan saya dengan Cik Naz Azhar dah tak ada dalam dunia ni.
Dalam erti kata lain Momo dah mati.
Momo la ikan paling lama sekali keluarga saya pernah bela. (Mungkin sebab masalah air kot?)
Selalunya ikan yang dibela oleh keluarga kami tak akan hidup lama selepas 3 atau 4 hari.
Tapi Momo lain.
Momo dah hidup dengan keluarga kami lebih dari sebulan.
Kami akan sentiasa merindui anda Momo.

No comments:

Post a Comment