Saturday, December 4, 2010

Ish! Ish! Ish! Ish!

Assalamualaikum semua.
Cik Naz Azhar yang merupakan salah seorang ahli keluarga saya ni minat binatang ''alah'' ni pulak..
Nama binatang tu ialah ferret.
Tahu apa tu ferret?
Di bawah ni ada gambar ferret untuk rujukan.
Haih.. Kenapa la dia kena suka binatang-binatang yang rupa comel?
Saya minat jugak la tapi ada limit.
Sebab saya tak berapa nak suka bila binatang tu menggesel kat kaki saya.
Sekarang ni Cik Naz Azhar tengah membela seekor kucing secara liar.
Nama kucing dia ialah Hitam.
Itupun dia bela secara senyap-senyap sebab jiran dekat depan dengan sebelah rumah saya tak suka kucing.
Apa kes pun tak tau la sampai nak kena buat report M.P.P.P.
Saya ingat lagi macam mana diorang tangkap beberapa ekor kucing liar dalam kawasan rumah saya kerana report yang jiran saya buat 3 tahun yang lalu.
Ok la. Itu sahaja yang boleh saya ceritakan hari ni.
Terima kasih kerana membaca!
__________________________________________

P.S. : Tolong follow Cik Naz Azhar ya?
Walaupun saya benci dia sangat-sangat, tapi saya tetap akan menghargai dia kerana dia dah banyak tolong saya dalam membuat blog ni.
Tambahan pulak dia merupakan salah seorang dari ahli keluarga saya.

No comments:

Post a Comment