Tuesday, November 13, 2012

Ma Boy (Korean Drama)



Annyeonghaseyo / Konn'ichiwa / Assalamualaikum... minna-san

Hari ni Fea nak cakap tentang satu korean drama ni, walaupun Fea tahu yang tak berapa banyak orang suka cerita Korea, Fea tetap dengan minat Fea. Kalau tak suka tentang post ni nanti Fea update benda lain.Cerita ni nama dia Ma Boy, cerita memang cute sangat dan sesuai untuk remaja. Keistimewaan cerita ni ialah cerita ni cuma ada tiga episod je, so senang nak tengok. Keburukan cerita Korea yang mungkin orang lain tak suka sebab episod dia banyak sangat betul tak rasa macam boring sangat kalau makin lama makin banyak episod.So kalau nak tau cerita ni lebih lanjut ada kat bawah:


LET'S START!!....



Sinopsis...

Jang Geu Rim (Kim So Hyun) adalah seorang pelajar di sekolah seni tinggi yang impian untuk menjadi seorang penyanyi pop. Di sekolah Beliau mendapat rakan sebiliknya yang baru, Irene (Sun Woong) yang sebenarnya lelaki.Persona Irene adalah bintang CF Perempuan yang cantik dan nama sebenar beliau adalah Hyun Woo.

Urm setakat ni jelah Fea update sekarang ni Fea busy so Fea kena pergi post ni sebenarnya tak habis lagi tapi Fea akan edit lagi, Bye bye

                                                                                                                       ~FEA~

No comments:

Post a Comment